PPC ŠPECIALISTA / Data Concept

Vyznáš sa v správe výkonnostných kampaní, ovládaš pár analytických nástrojov a prekvitáš prehľadom v PPC trendoch či online marketingu? Spoločnosť Data Concept hľadá do svojho tímu šikovného/šikovnú posilu na miesto nového PPC špecialistu/špecialistky. 

Data Concept tvorí digitálne komunikačné koncepty, v ktorých identifikuje individuálneho zákazníka a sleduje jeho správanie sa. Pomocou technológií vytvára personalizovanú komunikáciu tak aby sme ho úspešne doviedli do cieľa. Vďaka zákazníckym dátam vytvára pre zákazníka optimálnu cestu, vytvára digitálny zážitok a stratégiu komunikácie.

Koho hľadajú?

Náplň práce kandidáta / kandidátky:

  • návrh, exekúcia a vyhodnocovanie výkonnosti digitálnych kampaní,
  • návrh automatizovaných kampaní (web, emaily, sociálne siete, search),
  • vyhodnocovanie a interpretácia zákazníckych dát (spolupráca pri vytváraní návrhov zberu webových dát),
  • spolupráca v rámci projektových tímov (marketing automation, digital marketing, business strategy, data scientist).

Požiadavky na kandidáta / kandidátku:

  • HTML – poteší,
  • CSS – poteší,
  • E-mail marketing – poteší,
  • Google Ads – mierne pokročilý,
  • Google Analytics – mierne pokročilý,
  • Facebook Business manager – mierne pokročilý.

Čo ponúkajú?

  • flexibilná pracovná doba,
  • počítač a telefón sú samozrejmosť,
  • možnosť vzdelávania & účasti na konferenciách,
  • stravné uhrádzame v plnej výške,
  • 3 dni sick days,
  • súkromná angličtina v práci.

Typ pracovnej ponuky: TPP, živnosť
Miesto práce: Bratislava
Plat:
1300 € – 2000 €
Dátum nástupu: ASAP
E-mail: zuzana.mareckova(at)kreatorgroup.sk
Telefón: +421903321521

Webová stránka: https://dataconcept.digital