Vyznáš sa v správe výkonnostných kampaní, ovládaš pár analytických nástrojov a prekvitáš prehľadom v PPC trendoch či online marketingu? Spoločnosť Data Concept hľadá do svojho tímu šikovného/šikovnú posilu na miesto nového PPC špecialistu/špecialistky.
Data Concept tvorí digitálne komunikačné koncepty, v ktorých identifikuje individuálneho zákazníka a sleduje jeho správanie sa. Pomocou technológií vytvára personalizovanú komunikáciu tak aby sme ho úspešne doviedli do cieľa. Vďaka zákazníckym dátam vytvára pre zákazníka optimálnu cestu, vytvára digitálny zážitok a stratégiu komunikácie.
Koho hľadajú?
Náplň práce kandidáta / kandidátky:
- návrh, exekúcia a vyhodnocovanie výkonnosti digitálnych kampaní,
- návrh automatizovaných kampaní (web, emaily, sociálne siete, search),
- vyhodnocovanie a interpretácia zákazníckych dát (spolupráca pri vytváraní návrhov zberu webových dát),
- spolupráca v rámci projektových tímov (marketing automation, digital marketing, business strategy, data scientist).
Požiadavky na kandidáta / kandidátku:
- HTML – poteší,
- CSS – poteší,
- E-mail marketing – poteší,
- Google Ads – mierne pokročilý,
- Google Analytics – mierne pokročilý,
- Facebook Business manager – mierne pokročilý.
Čo ponúkajú?
- flexibilná pracovná doba,
- počítač a telefón sú samozrejmosť,
- možnosť vzdelávania & účasti na konferenciách,
- stravné uhrádzame v plnej výške,
- 3 dni sick days,
- súkromná angličtina v práci.
Typ pracovnej ponuky: TPP, živnosť
Miesto práce: Bratislava
Plat: 1300 € – 2000 €
Dátum nástupu: ASAP
E-mail: zuzana.mareckova(at)kreatorgroup.sk
Telefón: +421903321521
Webová stránka: https://dataconcept.digital