MEDIA PLANNER JUNIOR / Initiative

Chceš nakuknúť do zákulisia marketingu svetových značiek? Staň sa Media Plannerom Juniorom v Initiative! Hľadáš prácu, ktorá nie je stereotypná a kde sa budeš učiť každý deň? Baví ťa práca s dátami a analyzovanie? Máš radi dynamické prostredie a výzvy? Potom ťa naša ponuka Media Plannera Juniora v Initiative určite zaujme!

Initiative – je fullservisová mediálna agentúra patriaca do celosvetovej mediálnej siete IPG Mediabrands.Venuje sa plánovaniu a nákupu mediálneho priestoru značkám z rôznych segmentov. Tým je ich práca zaujímavejšia. Jeden deň sa spoznávaš segment automobilového priemyslu, iný deň fashion, financie.

Koho hľadajú:

Marketing produktu sa nekončí tvorbou sloganu alebo vizuálu. Niekto musí vymyslieť, kde a kedy by sa mal daný slogan a vizuál zobraziť. Tu prichádza na rad naše odd. PLANNING a naše marketingové dáta (o trhu, konkurencii, spotrebiteľoch a iné), na základe ktorých plánujeme mediálnu stratégiu pre rôzne zvučné značky.

A práve oddelenie PLANNING hľadá Media Plannera Juniora. Aké roly v sebe spája pozícia MEDIA PLANNER ?

  • Account manager – je tu pre klienta od prijatia zadania, cez realizáciu až po vyhodnotenie, komunikuje s ním všetky návrhy aj zmeny
  • Stratég a analytik – pracuje s množstvom dát a analýz, na základe ktorých pripravuje mediálnu stratégiu pre klienta v rámci všetkých media typov (TV, Print, OOH, Digital, Radio)
  • Komunikátor – tvorí prezentácie a podklady pre mediálnu stratégiu, actionplány a mediaplány, ktoré ďalej komunikuje zainteresovaným stranám – t.j. interným tímom agentúry, ktoré sa podieľajú na stratégií, externým dodávateľom, klientovi a pod.
  • MP JUNIOR začína množstvom školení, mentoringom a shadowingom kolegov. Kým sa dostane na úroveň MEDIA PLANNER (mid) a k všetkým vyššie spomenutým rolám môže trvať niekoľko mesiacov aj rok . Nudiť sa teda určite nebudeš.

Nemusíš mať skúsenosti v oblasti mediálneho marketingu (aj keď sú určite vítané). Bez čoho sa ale na pozícii nezaobídeš:

  • analytické myslenie, a.k.a. schopnosť čítať, analyzovať a interpretovať dáta rôzneho druhu, ideálne, ak ťa práca s dátami aj baví 🙂
  • pokročilá úroveň EXCELU,
  • pokročilá úroveň ANGLIČTINY, ktorú využiješ pri globálnych projektoch,
  • schopnosť odkomunikovať (vizuálne v ppt aj slovne) svoje návrhy, výsledky prieskumov, stav zadaní a pod. či už pred kolegami alebo klientom,
  • organizovanosť a rýchle chápanie súvislostí (lebo je toho veľa, čo sa potrebuješ naučiť),
  • open mind – pre teba ako juniora bude kontext mediálnej agentúry veľká neznáma, pri adaptovaní budeš musieť mať uši na stopkách a otvorenú myseľ. Jedine tak ti to bude dávať zmysel rýchlejšie,
  • výhodou je napr. skúsenosť na accountskej pozícii, alebo analytickej, reportingovej.

Aké otázky riešime v mediálnej agentúre?

💡 Kedy je najlepší čas pre TV reklamu na LEGO
💡 Bude lepšie pre VW zvoliť online, billboardy alebo noviny
💡 Čo nám hovoria dáta o konkurencii a vývoji trhu

Čo ponúkajú:

Za GAME CHANGER považujeme naše people friendly prostredie. Prostredie, kde ľudia nie sú len osobné čísla, ale osobnosti s vlastným príbehom, ambíciami ale aj domácimi miláčikmi.

Preto u nás nájdeš benefity ako:

  • 5 a viac dní dovolenky naviac počas Vianoc (s dovčou cez sviatky si už nemusíš lámať hlavu),
  • 1 deň voľna počas festivalu POHODA a 1 deň počas festivalu GRAPE,
  • koncoročný bonus v závislosti od výsledkov, zvýhodnená Multisport karta,
  • flexibilný pracovný čas kombinovaný s home officom,
  • otvorené možnosti rastu – k náročnejším projektom, na seniornejšiu pozíciu, ale aj cross agentúru,
  • rozvoj účasťami na konferenciách, interných školeniach (AJ máme priamo u nás), atď.,
  • office vytvorený podľa umenia feng shui, možnosti parkovania pred budovou.

Typ pracovnej ponuky: TPP
Miesto práce: Bratislava
Plat: od 1300 €
Dátum nástupu: ASAP dohodou
Web: https://pretlak.com/job/initiative-s-r-o/media-planner/pk9sIC-QJ