GRAFIK/ČKA PRE DIGITÁLNE HRY/ Codexpedia o.z.

Zaujíma ťa 3D tvorba, Blender a herný dizajn? Chceš sa učiť, tvoriť a zároveň pomôcť dobrej veci? Dobrovoľnícky tím z neziskového projektu, ktorý sprístupňuje herný vývoj a 3D grafiku všetkým bez ohľadu na vek či skúsenosti, hľadá začínajúceho grafika/grafičku na 2–5 hodín týždenne. Tvojou úlohou bude vytvárať jednoduché modely nábytku a objektov v Blenderi, pripraviť ich do „game-ready“ podoby a podieľať sa na vývoji malej knižnice 3D assetov. Naučíš sa pracovať v profesionálnej pipeline, získaš mentoring, spätnú väzbu a priestor pre osobnostný rast. Ak máš chuť tvoriť v bezpečnom, inkluzívnom a kreatívnom prostredí – dvere u nás sú otvorené.

O nás

Sme malé občianske združenie s ambicióznym cieľom: sprístupniť tvorbu hier a 3D grafiky každému — zrozumiteľne, prakticky a bezplatne. Spájame zábavu so vzdelávaním a krok za krokom učíme, ako začať: od 3D modelovania a animácie až po jednoduché hry a interaktívne projekty.

Čo robíme

  • tvoríme krátke, tematicky zamerané mini-kurzy a návody z game devu,
  • mentorujeme jednotlivcov aj organizácie,
  • vyvíjame vlastné digitálne hry, testujeme prototypy a s tým súvisiace činnosti.

Ako ( a v čom) pracujeme
Fungujeme na voľne dostupných nástrojoch (Blender, Unity, Unreal Engine) a na princípe „learning by doing“ — prakticky, v malých krokoch. Pracujeme najmä počas víkendov a podľa toho ako nám to formálne pracovné zaťaženie umožní.

Naše hodnoty
Budujeme bezpečné a inkluzívne prostredie pre každého. Máme za cieľ znižovať finančné, technické a s tým súvisiace nároky, aby sa k tvorbe dostali deti, študenti aj dospelí, ktorí doteraz nemali príležitosť a chceli by začať. Digitálne hry nevnímame len ako voľnočasovú zábavu alebo ako spôsob ktorým sa dostať k väčšej sume peňazí v krátkom časovom horizonte, je to predmet nášho štúdia, naše hobby a spôsob ktorým vieme rozprávať príbehy.

Koho hľadajú:

S čím potrebujeme pomôcť:

  • Modelovaním statických objektov v Blenderi – stoly, stoličky, lampy, knihy (a pod.) v závislosti od zadania.
  • Upravovaním high-poly do low-poly – zjednodušovanie na game-ready objekty.
  • UV unwrapom a textúrovaním – tzv. „rozkladaním“ povrchu modelu na 2D obrázok, na ktorý vieme dať farby/materiály.
  • S udržaním kvality projektu – aby nám v projekte nelietali polygóny, n-gony a stratené vertexy, aby tieto objekty boli v správnych mierkach, s prehľadnými názvami a rozumnou texel-density.

Požiadavky na uchádzača:

  • Kandidát musí disponovať vlastným notebookom ktorý vie zapnúť Blender, Kritu/GIMP.
  • Kandidát má mať základný cit pre tvar a mierku, chuť učiť sa pracovať v rámci pipeline.
  • Spoľahlivosť – aspoň 2-5h týždenne práce na projekte s odovzdaním súborov podľa dohody/potreby.

Čo ponúkajú:

  • Fungovanie v mladom, priateľskom tíme ktorý je zároveň bezpečným prostredím s nulovou toleranciou obťažovania a nevhodných narážok.
  • Mentoring v Blenderi/UE5 a priebežný feedback.
  • Preplatenie drobných nákladov spojených s rámcom spolupráce (napr. nákup addonov na zjednodušenie práce, preplatenie vzdelávacieho kurzu).
  • Rast zručností: možnosť vyskúšať si prácu v teame, rozšíriť svoje portfólio, naučiť sa nové ručnosti (napr. 3D animácia)

Pozn. Neočakávame, že ako kandidát budeš „expert“ na všetky tieto položky, vieme ťa ich doučiť (alebo prípadne naučiť) a taktiež na tieto znalosti môžeš neskôr nabaliť prácu s weight paintingom, LOD, prípravu rigu & controlu rigu, vytváranie a exportovanie animácie – podľa záujmu a chuti s nami tvoriť.

Typ pracovnej ponuky: stáž/ odborná prax
Miesto práce: Online
Plat: neplatená pozícia, vhodná na získavanie zručností a praxe
Dátum nástupu: Po dohode ihneď
E-mail: info@codexpedia.sk
Tel: +421948771066
Web: https://codexpedia.sk