Štartuj svoju kariéru s nami ako Media Planner Junior! Ak ťa baví práca s číslami, marketing a hľadanie odpovedí na otázky ako „Kedy je najlepší čas pre TV reklamu na LEGO?“ alebo „Bude lepšie pre VW zvoliť online, billboardy či noviny?“, si presne ten človek, koho hľadáme. V našej mediálnej agentúre Initiative ťa čaká dynamické prostredie, silný tím plný optimistov a skvelé benefity vrátane dog-friendly office, voľna počas festivalov a priestoru na osobný aj profesijný rozvoj.
Initiative – Sme fullservisová mediálna agentúra Initiative patriaca do celosvetovej mediálnej siete IPG Mediabrands. Na Slovensku sme tím zložený z približne 50 poctivých, priamych a optimistických ľudí, profesionálov v oblasti komunikácie. Ale predovšetkým sme ľudia, pre ktorých sú vzájomné vzťahy kľúčové. Vzťahy založené na vzájomnej dôvere a rešpekte považujeme za nevyhnutný predpoklad nášho naplnenia a ďalšieho rozvoja.
Koho hľadajú:
Marketing produktu sa totiž nekončí tvorbou sloganu alebo vizuálu, produkt musí byť aj vhodne umiestnený. O mediálnu stratégiu rôznych zvučných značiek sa u nás stará tím PLANNING, ktorý práve k sebe hľadá MEDIA PLANNERa juniora. Človeka, ktorý je komunikačne zdatný, veľký kamarát s číslami a excelom (keďže sa pri plánovaní opierame o množstvo marketingových dát) a pripravený na nálož informácií.
Aké roly v sebe spája pozícia MEDIA PLANNER ?
- Account manager – je tu pre klienta od prijatia zadania, cez realizáciu až po vyhodnotenie, komunikuje s ním všetky kroky,
- Analytik a stratég – pracuje s množstvom dát a analýz o spotrebiteľskom správaní, o konkurencii, mediálnych výstupoch, trhu a pod., na základe ktorých pripravuje mediálnu stratégiu pre klienta v rámci všetkých media typov (TV, Print, OOH, Digital, Radio),
- Komunikátor – tvorí prezentácie a podklady pre mediálnu stratégiu, actionplány a mediaplány, ktoré ďalej komunikuje zainteresovaným stranám,
- MP JUNIOR začína množstvom školení, mentoringom a shadowingom kolegov. Kým sa dostane na úroveň MEDIA PLANNER (mid) a k všetkým vyššie spomenutým rolám môže trvať niekoľko mesiacov aj rok . Nudiť sa teda určite nebudeš.
Nemusíš mať skúsenosti v oblasti mediálneho marketingu (aj keď sú určite vítané). Bez čoho sa ale na pozícii nezaobídeš:
- analytické myslenie, a.k.a. schopnosť čítať a interpretovať dáta rôzneho druhu, mať pozitívny vzťah k číslam,
- ideálne v kombinácii s dobrou úrovňou excelu,
- schopnosť odkomunikovať (vizuálne v ppt aj slovne) svoje návrhy, výsledky prieskumov, stav zadaní a pod.,
- dobrá angličtina, ktorú využiješ pri globálnych projektoch,
- organizovanosť a rýchle chápanie súvislostí,
- nadšenie pre reklamu a marketing sa tiež hodí,
- výhodou je napr. skúsenosť na accountskej pozícii.
Zaujímalo by ťa hľadanie odpovedí na otázky, ako napr.:
- ? Kedy je najlepší čas pre TV reklamu na LEGO ?
- ? Bude lepšie pre VW zvoliť online, billboardy alebo noviny ?
- ? Aké bude najefektívnejšie rozdelenie media typov ?
Skvelé! Ozvi sa nám, ukážeme ti, ako na to.
Čo ponúkajú:
Za GAME CHANGER považujeme naše people friendly prostredie. Prostredie, kde ľudia nie sú len osobné čísla, ale osobnosti s vlastným príbehom, ambíciami ale aj domácimi miláčikmi.
Preto u nás nájdeš benefity ako:
- 5 a viac dní dovolenky naviac počas Vianoc (s dovčou cez sviatky si už nemusíš lámať hlavu),
- 1 deň voľna počas festivalu POHODA a 1 deň počas festivalu GRAPE,
- zvýhodnená Multisport karta,
- koncoročný bonus v závislosti od výsledkov,
- flexibilný pracovný čas kombinovaný s home officom,
- otvorené možnosti rastu – k náročnejším projektom, na seniornejšiu pozíciu, ale aj cross agentúru,
- rozvoj účasťami na konferenciách, interných školeniach (angličtinu máme priamo u nás), atď.
- office vytvorený podľa umenia feng shui, možnosti parkovania pred budovou,
- Dog friendly office, ale aj gitary a bicie na odreagovanie.
Typ pracovnej ponuky: TPP
Miesto práce:Dr. Vladimíra Clementisa, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Plat: od 1300 € do 1600 €
Dátum nástupu: ASAP dohodou
Kontaktná osoba: Petra Šišková
E-mail: hr(at)mbww.sk
Tel: 0911 326 64