Boli ste už na pracovnom pohovore? Uchádzali ste sa o brigádu, stáž alebo prácu na plný úväzok v reklamnej agentúre? Možno ste sa už stretli s tým, že Vášho potenciálneho zamestnávateľa často zaujíma i to, či robíte okrem štandardného vysokoškolského štúdia aj „niečo naviac“. V tomto článku Vám prinášame prehľad užitočných kurzov z oblasti digitálneho marketingu, ktoré Vám môžu pomôcť zabezpečiť skutočne atraktívne pracovné miesto u svojho vysnívaného zamestnávateľa 😉
WOOACADEMY – Individuálne vzdelávanie na pol dňa
Ak máte záujem o onlinové alebo osobné individuálne školenie z oblasti digitálneho marketingu, ako SEO, kampane na Instagrame a Facebooku alebo sa chcete naučiť vytvoriť stránku pomocou WordPress alebo WooCommerce, tento kurz bude pre Vás to „pravé orechové“. Wooacademy ponúka 12 poldňových a 12 celodenných kurzov zameraných na rôzne oblasti. Ako sme už v úvode načrtli, môžete si vybrať či sa chcete zúčastniť na školení osobne alebo online (prostredníctvom platformy Google Meet). Cena jedného kurzu sa pohybuje v rozpätí od 189 € za poldňové školenie (trvá 4 hodiny) do 384 € za celodenné školenie (trvá 7 hodín). Jednou z výhod týchto kurzov je nepochybne individuálny prístup, nakoľko sa lektor venuje počas výuky len jednému účastníkovi. Viac informácií o školeniach nájdete na stránke https://wooacademy.sk/kurzy-a-skolenia/.
IT Learning SLOVAKIA – Kurz online a digitálny marketér špecialista
Ak so štúdiom onlinového marketingu len začínate a nemáte v tejto oblasti dostatok teoretických ani praktických skúseností, pozorne čítajte ďalej. Druhý kurz, ktorý vám chceme priblížiť je kurz, ktorý je určený (aj) pre študentov začiatočníkov, ktorí sa chcú ponoriť do vôd onlinového marketingu. Celý balík obsahuje 20 jednotlivých kurzov, počas ktorých sa naučíte viac o základnej SEO optimalizácii a ďalšími balíčkami nadviažete na náročnejšie témy. Naučíte sa ako byť kvalitným social media managerom sociálnych médií, dozviete sa o reklame vo vyhľadávaní a tvorbe PPC kampaní, ale získate aj kreatívne a praktické zručnosti z oblasti copywritingu a ďalších, s ktorými sa budete vo svojej marketingovej praxi stretávať. Celý kurz trvá 20 dní. Ak sa rozhodnete práve pre tento kurz, môžete sa tešiť na lektorov ako Peter Hecht, Tibor Peták či Tatiana Uličná. Za celý balík kurzov síce zaplatíte viac (1 863 € s DPH), ale rozhodne to neoľutujete. V cene kurzu sú zahrnuté učebné materiály a príručky. Miesto výuky kurzov je Bratislava-centrum. Zaujal vás tento kurz? Viac informácií nájdete na stránke https://www.itlearning.sk/balik-kurzov/kurz-online-marketing-specialista/.
Google Digitálna Garáž – Kurz pre samoukov, ktorý (skoro) nič nestojí
Ak chcete vzdelávanie na fakulte doplniť o nové poznatky z oblasti digitálneho marketingu a nevybrali ste si ani jeden z platených kurzov o ktorých sme písali, môžete svoje vzdelávanie prehĺbiť prostredníctvom programu Google Digitálna Garáž pod záštitou Google. Tento kurz je zadarmo. Vašou jedinou investíciou je Váš čas. Kurz s názvom Základy digitálneho marketingu trvá 40 hodín a obsahuje 26 modulov. Každý modul sa skladá z video prednášky, v ktorej vám prednášajúci priblíži (pomocou prípadovej štúdie) jednu oblasť digitálneho marketingu. Na konci každého modulu musíte správne vyplniť čiastkový test, inak nemôžete absolvovať záverečný certifikačný test, ktorý je výstupným opakovaním všetkých modulov. Po získaní potrebného počtu bodov z tohto testu Vám na Váš používateľský účet príde certifikát.
Zaujal Vás niektorý z vyššie uvedených kurzov? Prípadne ste už niektorý z týchto či iných kurzov absolvovali? Podeľte sa o to s nami!
Autor: Mgr. Simona Ščepková